May the Force be with you

tiistai 25. maaliskuuta 2008

Päivän puuhat

Jumppa. Jumpassa oli taas se natsityttö vetämässä. Tykkään sen tyylistä, se osaa kannustaa, mutta lempinimi kertonee kaiken. Oli ihan sairaan rankkaa, jalat tärisivät vielä kun olin jo kotona. Huono kunto tai rankka jumppa - tai molemmat.

Kirjoituspiiriblogi. Karpalon blogista alkunsa saanut kirjoituspiiriblogi on alkanut elää. Roikuin blogissa ja kommentoin muiden tekemisiä. Kivaa!

Velvollisuudet. Olen ollut ratsastusseuran rahastonhoitaja (homma, josta yritän päästä eroon kaikin mahdollisin keinoin) ja viimein oli pakko ottaa tilikansio esille ja saattaa tiliseuranta ajan tasalle viime vuoden tilintarkastusta varten. Puuh. Menihän siihen reilu tunti. Kuka käski jättää viime tippaan?

Meilailu. Meilattu epämääräisille mieshenkilöille. Perästä kuuluu jos on kuuluakseen.

Oikeat asiat. Siirsin Eetan korjauslukumuutokset paperilta koneelle, jotta voisin kirjoittaa tänne, että olen tehnyt edes jotain kirjoittamiseen liittyvää tänään. Teoriassa voisin käydä Zeetan, Deltan, Thetan tai Iotan kimppuun ja kirjoittaa korjaukset puhtaaksi, mutta kello on puoli kymmenen, olen ollut tänään töissä ja jumpassa ja olen ihan poikki. Ihan oikeasti poikki. Päässä ei liiku mitään. No, Eetan sain sentään korjattua. On se kai parempi kuin ei mitään.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä, tyttö!
Pääntaputuksia ja terveisiä lukijaltasi. Täällä ollaan, vaikka aina ei kuulukaan.

h

Rooibos kirjoitti...

Kiitos pääntaputuksista :) ja kiva kun kommentoit! Joskus tuntuu kuin puhuisin täällä seinille, ja vaikka sekin on ok, niin kiva, että luetaan :)