May the Force be with you

sunnuntai 26. lokakuuta 2008

Sunnuntaita

Kävin viikonloppuna ensimmäistä kertaa Kotiharjun saunassa. Väänsin hanasta löylyä, vihdoin, nautiskelin. Sinne pitää päästä uudestaan.

Saunaa lukuunottamatta en olekaan tehnyt mitään kummallista. Pientä huonovointisuutta, särkylääkkeitä ja sängyssä pötköttelyä. Ei kirjoittamista muuten kuin raakatekstin verran. Tänä iltana avasin Ksiin ja Alfan tiedostot. Ainoastaan Ksiitä olen viilannut, Alfan suljin äsken, turha toivo. Ksii kohtasi jonkun verran delete-nappulaa ja sai muutamia uusia lauseita. En ole varma siitä, mutta kaipa se tuosta muotoutuu.

Mielessä on yksi uusi novelli, rakenne ja aihe ja aihio, mutta en ole ihan varma siitäkään. Kirjoitan sen varmaan joka tapauksessa, vaikka en tiedä siitäkään. Olen ilmeisen tietämätön tänään.

Nukkuminen kiinnostaisi. Kohta varmaan sänkyyn. Alkava viikko tuntuu ankealta, mutta lohduttelen itseäni sillä, että buukkauksia ei ole ja ehdin kirjoittaa ja käydä jumpassa. Oikeasti, alkamassa ensimmäinen viikko kahteen kuukauteen, että en ole buukannut jokaista päivää täyteen tekemistä. Olen jo ennustanut, että keskiviikkoon mennessä kierin lattialla itkien ja valittaen, kuinka minulla ei ole ystäviä eikä elämää ;), sillä aktiviteetteihin jää helposti koukkuun. Katsotaan nyt. Ainakin olen vapaa spontaaneihin tapaamisiin, kerrankin.

Tänään on ollut niin sateista ja tuulista, että olen päässyt pukeutumaan sadetakin lisäksi rakkaaseen sydvestiini. Näytän se päässä ihan idiootilta, mutta ainakaan päähän ja niskaan ei sada.

Ei oikein sanoja tänä iltana. Lopetan siis tähän.

Ei kommentteja: