May the Force be with you

torstai 18. marraskuuta 2010

Toivomuslistalla pakka(ami)nen

Olen liikkunut tänään kaupungilla, kastellut kenkäni monta kertaa. Yllättävän monta kertaa viereeni tuli myös ihminen, joka hyräili. Aloin jo miettiä, että mitä maailmankaikkeus yrittää sanoa minulle kaikkien niiden hyräilevien ihmisten kautta. Rupea harrastamaan laulamista? Edes maailmankaikkeus ei ole niin kuuro. I'm singing in the rain? Mutta kun minä tykkään talvesta, eikä edes tuo epämääräinen veden ja lässähtävän loskan sekoitus ollut mitenkään erityisen ikävää. Hyräile enemmän? Viime päivät olen hyräillyt jatkuvasti En etsi valtaa, loistoa sekä jotain toista, toistaiseksi tunnistamatonta laulua.

Hmm. Ehkä minä vain tapasin tänään monta hyräilevää ihmistä.

Ilta meni kaupungilla marhatessa (siskolle synttärilahja, itselle herätehame, sukkahousuja kahteen eri tapahtumaan, saippuaa, mitä vielä?), joten kirjoittaminen on jäänyt. Nyt yritän pakata, huomenna starttaan laatuaikaviikonloppuun siskon ja äidin kanssa. Pakkaaminen sujuu vähän katkonaisesti, mutta ei se mitään. Kun olen pakannut, menen sänkyyn ja kirjoitan unisivuja, iltasivuja. Kirjoitusvihon pakkaan siis vasta aamulla.

Ei kommentteja: