May the Force be with you

keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Tasan ei käy

On hirveän laiska olo. Ihan superhaluton. Haluaisin istua jääpussi polvilla sohvalla ja syödä salmiakkia (jota minulla ei ole). Enkä mitään, yhtään mitään muuta. Sen sijaan lähden joogaamaan ja toivon, ettei se ole mitään sellaista, mitä polvet eivät antaisi anteeksi kunhan kylmään niitä sitten loppuillan. Minkä loppuillan? En ehdi istua sohvalla jääpussi polvilla ja syödä salmiakkia, jota minulla ei ole, koska olen Hyvä Ihminen (TM) ja teen sen minkä tiedän olevan minulle hyväksi, vaikka laiskuus yrittääkin tukehduttaa minua lämpimään vilttiin. Tyypillinen murjotusilta ei-mistään-syystä ja sekin pitää käyttää siihen, että on reipas ja  sitten lakkaa tekemästä mieli murjottaa. Tasan ei käy onnen lahjat.

2 kommenttia:

Lila kirjoitti...

Välillä ihan sama fiilis, paitsi ilman jääpussia ja tilalla peitto, johon kääriytyisin, joisin teetä ja nukkuisin. :)

Joogaan kyllä vasta huomenna, tänään lähden heiluttamaan nyrkkejä ja palaan vasta joskus kympin jälkeen. Inhoan myöhäisiä treenejä. :S

Hyvä sinä, jos jaksat kuitenkin! Ja polviltasi toivon myötätuntoa. :)

Rooibos kirjoitti...

Lila, tsemppiä treeneihin! Minä tein äkkikäännöksen ja päätin, että jos näin paljon ottaa pattiin lähteä joogaan (joka oikeasti on ihan kivaa), niin siihen on joku syy. En tiedä, mikä, mutta päätin, että pysytään sitten kotona ja tiskataan. Jospa sitten huomenna paremmalla mielellä uusi yritys.