May the Force be with you

tiistai 11. kesäkuuta 2013

Hymy

On ollut kaikkea tänään. Päälimmäisenä rauhallinen olo. Niin kuin olisin saanut lahjan. Ei sellaisen, joka vilkkuu ja välkkyy ja on hieno hetken, vaan ajatteluttavan lahjan. Olen ajatellutkin. Olen ajatellut myös kirjoittamista. Olisinko sujut Kreikkalaisten kanssa jo. Ajattelen niitä nykyään lempeästi, enkä pettymyksestä kireänä. Ehkä minulla alkaa olla enemmän energiaa uutta projektia varten, jos pettymykset on pureskeltu ja hyväksytty. Ehkäpä.

Väsyttääkin. Olen herännyt aikaisin ja tehnyt paljon. Olen ajatellut hiukkasen verran syyskuuta (jonka pidän vapaata töistä ja kirjoitan) ja hymyillyt ja syönyt passionhedelmän keittiön avonaisen ikkunan äärellä ja ajatellut Uutta-Seelantia (ja matkaani sinne ja ystävää ja ystävän keittiötä ja passionhedelmiä aamiaiseksi) niin kuin aina nykyään, kun syön passionhedelmää.

Nyt menen nukkumaan.

1 kommentti:

Notorious C.H.I.C. kirjoitti...

Ooh, hymy välittyi tänne asti :)