May the Force be with you

perjantai 28. maaliskuuta 2008

Heikkoa

On se niin kummaa noiden miesten kanssa. Kai ne sitten etsivät naista, joka on hillitty ja hiljaa. Vähemmän avoin ja suhtautuu asioihin vakavammin. (Treffeillä käyminen on vakava asia.) Tai sitten ne vain odottavat naista, jonka kanssa niillä synkkaa, kemiat kohtaavat, nauru irtoaa ja olo on kotoisa. Sellaista puoliskoahan minäkin etsin. Harmi vaan, ettei mistään tunnu löytyvän. Ja jos kenessä on yhtään aavistusta potentiaalia tuohon suuntaan, niin niiden miesten mielestä minussa ei ole potentiaalia.

Hankalaa. Etenkin kun on ehtinyt tähän ikään, eikä enää viitsi esittää muuta kuin on. Sillä ei kuitenkaan taida pitkälle pötkiä. Siis omalla itsellään. M.o.t.

2 kommenttia:

ee kirjoitti...

Niin!! niin! niin!

Toisaalta, minä olen aika nauravainen, ja moni nauraakin mukana, mutta ei sekään ole hyvä - yleisesti ottaen neidin tulisi nauraa deitin jutuille eikä päinvastoin.

Uh, milloin tästä tuli tällaista tiedettä? Tällä vauhdilla kemiani kohtaavat jonkun kanssa vasta vanhainkodissa.

Rooibos kirjoitti...

Joo, minäkin nauran mielelläni. Ei hyvä. Vaikka sitten monet miehet haluavatkin iloisen tytön vierelleen, niin ilon pitää kai pirskahdella sivistyneesti pinnan alla, ei purskahtaa ilmoille.

Kaupungilla kulkee paljon mukavannäköisiä miehiä, mutta kai ne on kaikki varattu jo aikaa sitten. Kerro ee, jos keksit, miten tämä meidän mahdoton yhtälömme ratkaistaan. Vai onko niin, että kaikki hyvät on oikeasti jo viety? Onko hyviä miehiä vähemmän kuin hyviä naisia? Ei voi olla. Ja kun enhän minä paljoa pyydä, vain sen yhden miehen, minulle sopivan, jolle minä olisin sopiva...