May the Force be with you

keskiviikko 4. kesäkuuta 2014

Esiinmarssi

Olen saanut  viimeiaikaisten bloggausteni jälkeen ihan tosi hämmentävän ja ihanan paljon yhteydenottoja niin suoraan blogiin kuin sähköpostiinkin ihanilta ihmisiltä, jotka tarjoutuvat lukijoiksi Volvolle. Olen oikeasti aika otettu kaikista viesteistä, koska minulle se tarkoittaa sitä, että tuntemattomat (enemmän tai vähemmän) ihmiset tarjoutuvat käyttämään omaa aikaansa minuun, ja ihan pyytämättä. Kiitos siis kaikille! Juuri nyt Volvolla on tarvittava määrä lukijoita ja tällä hetkellä jännitän vain sitä, että mitäköhän he mahtavat Volvosta tykätä... vai pitääkö siihen vaihtaa paljonkin osia ennen kuin se on ajokelpoinen.

Eilen ostin muutaman kirjan. Olen ihan toivoton tuon lukemattomien pinon kanssa, näköjään. Se vain kasvaa ja kasvaa paljon nopeammin kuin mitä ehdin vajentaa sitä. Eilen mukaan tarttui seuraavat kirjat: Liha. Kaikki lihasta laitumelta lautaselle, Lakritsi (joka on siis lakritsikeittokirja) ja Henni Kittin Elävän näköiset. Kyllä minä nuokin jossain välissä luen. Tietysti lakukeittokirjaa ei tarvitse lukea-lukea, ja Lihassakin on osa reseptejä, mutta osa on sitten suorasanaista tekstiä lihasta. Mutta joo, tätä menoa ostan ensi syksyn kirjamessuilta kasan kirjoja, vaikka lukemattomien pinossa on vielä kirjoja kahden edellisen vuoden kirjamessuilta... Ehkä sitten kesälomalla ehtii lukea?

Olen ollut kirjoittamatta jo monta viikkoa. Kolme? Tällä viikolla en mitään ehdikään. Enkä ensi viikolla varmaan. Olisi kuitenkin kiva ehtiä jossain välissä kirjoituskahvilaan, ottaa se kupillinen teetä ja vetää kirjoitusvihko esille ja kirjoittaa. Ihan mitä tahansa, vailla vaatimuksia tai odotuksia. Ihan mitä vaan. Voisi lentää, voisi soutaa, voisi sukeltaa ulapalle ja nähdä ihmeellisiä kukkia pinnan alla, viistoa valoa ja ihmisten esiinmarssin.

Ei kommentteja: